Söndag kväll

Sitter och väntar på att jesper ska komma hit now. Har inte träffat honom på hela dagen!! Låter kanske inte så farligt, but it is! (a)
Idag har jag iaf köpt min första julklapp i år :D Och troligen den ända också.. shame on me! Men jag brukar faktiskt aldrig köpa julklappar åt familjen eller släkten, tycker det är så jävla svårt att veta vad man ska köpa...
Men men, idag har jag i alla fall köpt en, åt jesper :)
Och när jag skulle köpa den så hände det en lite kul grej, men kan nog inte berätta exakt vad för då kanske han kan lista ut vad det är.. Men jag säger bara att jag hade med mig så mycket pengar som min kompis sa att det kostade, och sen när jag skulle betala så kostade det tydligen 30 spänn till. Men eftersom jag sa att jag inte hade mer så sa han bara typ: Amen det är ok, vi säger -- istället!
Så dom bjöd mig på typ 30 kronor of no reason, bara för att jag inte hade med mig mer! :D Lite naajs ^^

Nu ska jag iaf se Miami Inc och sen Erik & Mackan, byye <3

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0