snart juul

As we all know så är det snart jul och nyår och allt det där, så jag försöker hitta en passande julklänning. Och vet ni hur svårt det är att hitta en fin röd klänning? Men jag tror äntligen att jag har hittat "min", på nelly.se

Här är en bild på den, klicka för större.



Tror att den blir bra, om jag nu skulle få fram 849 kr på något mirakulöst sätt...
Skrev i alla fall en önskelista igårkväll, men för en gångs skull så kunde jag nästan inte komma på något jag vill ha?
Men jag skriver iaf upp den här! :)

ÖNSKELISTA julen 2008

1. Bärbar dator! (så slipper mitt rum agera vardagsrum bara för min stora data..)
2. Pengar i massor (kläder,malta osv.)
3. Digitalkamera (maltaaaaa!)
4. Presentkort till lite olika klädaffärer
5. Armband från nelly.se (Angela Gotborn - braid bracelet mörkbrunt m. guldberlocker)
6. Bäddset, vitt med röda hjärtan
7. Hand och fotvårds grejer


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0