chillerill dagen

Tisdagar är typ den lugnaste dagen på hela veckan tycker jag! Vi börjar 9.50 till 13.55, hur chill som helst!!
Idag så hade vi bara ett test på livsmedelsteknik på no:n på förmiddan, som jag tror gick bra.. Sen hade jag gymnasiesnack med Gagan, våran SYOkonsulent om vilken skola och linje jag skulle ta. Och hon tyckte natur på danderyd eller rudbeck, lutar åt danderyd om jag kommer in.
På so:n så kollade vi bara på film (asnaajs) och så fick vi reda på vårat slutbetyg, jag fick MVG!! Såååå glad för det, även fast jag glömt att lämna in en uppgift. Men den fick jag typ göra muntligt idag så att hon fattade att jag visste något om det.

Nu ska jag hem till min älskade jespeer! :D:D skriver säkert ikväll, pyyysss

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0