min måndag

Kom hem för ungefär 1 timme sen, och har kollat på top model sen dess. Bara tre kvar nuu.. :o haha!
Skolan idag var seeg!! Men några höjdpunkter fanns det! Som till exempel när vi skulle dansa på idrotten, blev såklart heelt kaos, men det var skitkul! hahaha och på franskan idag så skulle vi läsa dikter. Och jag måste säga att Annas dikt var lite smått skruvad, den gick ungefär såhär

Jag gick till fågelaffären och köpte en fågel
till dig min älskling
Jag gick till blomaffären och köpte blommor
till dig min älskling
Jag gick till järnaffären och köpte kedjor, tunga kedjor
till dig min älskling
Och sedan gick jag till slavmarknaden och letade efter dig min älskling
men jag hittade dig inte

Hahahhaha, fatta vad vi garvade?!? Lovisa trodde att det var värsta perversa snubben som skrivit det till sin sexslav eller något, och sen när jag hittade vad författaren hette så hette han Louis Prévers!! hahahhaha, asså fatta sammanträffande! äkta kul xD

Nu håller Linn b på att bomba facebook med bilder från Rockband kvällen i fredags, så jag kommer antagligen ladda upp några här om jag hittar några någorlunda normala haha! Kommer nog inte hända men whatever, lite får man ju bjuda på sig

PÖSS

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0