freedag

Kom nyss hem från stallet, där vi bara hade teori -.- Skitboring men för en gångs skull så lärde jag mig faktiskt lite, vi hade ett litet test och sen gick vi igenom svaren. Typ varför det är bättre att en häst går i form och blablabla.
Nu ska jag iaf snart duscha och sen bär det av till mini me, linn b :D Där Jag, Lovisa, Carro, Jadine, Anna, Linn b och Cynthia ska vara ikväll. Vi ska typ spela Rockband, och jag känner att jag kommer bli totalt utklassad!! hahah!
Jag är typ 1000% mindre musikalisk än dom!

Vet inte hur sent jag ska va där, men jag hoppas att jag får spendera natten med min jesper! :) och resten av helgen (a) och keka lite lussebullar och film å myys :D

Ska också försöka få tag i en tjej som äger en häst som jag skulle provrida förra helgen men som typ sket i att svara när jag ringde? Otroligt irriterande när man bestämt något och sen så blir det inte så.... >:( hah!

Nu = duscha
Cyaaa!

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0