ett sista inlägg

Jag har precis kollat igenom mitt franska brev till provet imorn, och när jag skulle översätta en sak fick jag av en slump reda på att tanta = Örnsköldsvik på franska! hahah onödig information?

Nu ska jag iaf fixa iordning mig och sova + plugga lite till. Tänkte lägga upp en dagens outfit men fatta inte hur man gjorde, så Linn b får hjälpa mig imorn. Haha känner mig lite smått oteknisk men vafan, what to doo?

Imorn ska vi åka SKRIDSKOR på idrotten! Lovar att jag kommer glömma dom hemma, men i'll try!
Kommer sääkert ta massa bilder där ifrån om jag känner mina kära (störda?) kompisar rätt. Ska försöka lägga upp när min hjärna listat ut hur man gör.. 8)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linn

Du kände dina (störda) kompisar rätt, bilder blev det ! HAHAHA! xD

2008-12-04 @ 15:53:01
URL: http://linnill.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0