Christmas eve

Gissa vad jag fick i julklapp?! En bärbar data, skiiiitcool!! hahah är så glad över den :D SÅÅ jävla najs, tack pappa! <33
Förövrigt fick jag pengar till Malta mest, totalt 1800 kr :) Och en hel massa smågrejer som nagellack, en bok, fotvårdsgrejer, en enorm kudde och lite annat. Jag är nöööjd :D 
Kommer säkert lägga upp en massa bilder på allt jag fick, men eftersom min gamla data blev adopterad av Simon och jag inte lärt mig hur man laddar över saker till den här, så lär det ta ett tag. 

Släkten åkte för ett tag sen och jag är ordentligt trött, saknar min Jesper något fruktansvärt! <3
Fick ett jättefint armband av honom, men tyvärr fick jag ett exakt likadant av mina föräldrar.. Anyways, jag har på mig Jespers! 

Fick ni något kul i julklapp? <3
 

Kommentarer
Postat av: Nicki

En plattång :D

Har velat ha en i typ ett år nu hahah..

2008-12-25 @ 00:09:49

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0