Avslutningsdag

Hellohello, idag har inte vart den bästa dan direkt.. Orkar inte ta alla detaljer men den började med att vi var tvugna att städa utanför våran skola, plocka upp alla fimpar och skit!
Efter ett tag i regnet så började Jadine frysa så jag följde med henne hem så hon kunde sätta på sig varmare kläder. Lekte lite med hennes lammliknande hund Timmie :D haha!

   Timmiiie!!

Sedan började det irriterande... Vår lärare hade sagt att dom skulle vänta på oss i Sollentuna men när vi ringde så var dom redan på tåget i Karlberg!? Sen gick det bara nerför kan jag säga.. Men det blev lite mysigt ändå, jag och Jadine köpte vindruvor och gick runt och åt på i Gamla stan.
Köpte också 2 till julklappar, till mina föräldrar!! Hahaha så stolt, har aldrig förut köpt en julklapp åt dom, tycker det är det jobbigaste som finns att komma på vad dom möjligtvis skulle vilja ha!

Efter det åkte jag en snabbis till Jesper innan stallet.
Hoppade barbacka (ingen stafett..) och det var riktigt nära att jag skulle ramla av :p Men jag håller mig i sadeln, har ridit i 8 år utan att ha ramlat av en ända gång! mohahah :D

 Stallet, alla med glitter/ tomteluva på hjälmen

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av hem till Jadine där vi ska fira Lovisa som fyller år och att Carro åker till Chile i 3(?) veckor!
Puss på er!<3


Kommentarer
Postat av: jadie

hahah snacka om händelserik daaag:OXD haha! lite kul var det iaf :D

<333

2008-12-20 @ 15:35:32
Postat av: linn

hahah jaa! kvällen blev bra ju :D <3

2008-12-20 @ 16:03:45

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0