2008

Tänk er, om mindre än 24 timmar så är 2008 slut. År 2009, känns skumt att säga.. Tycker jag.
Jag kan inte riktigt säga om 08, stockholmarnas år, har varit ett bra år eller inte. Jag har haft mina livs lyckligaste stunder under året som gått, men också mått grymt dåligt... Jag tror aldrig jag gråtit så mycket något annat år.
Men en sak som är säker är att 09 kommer bli underbart, eftersom att jag ska spendera det med Jesper. Ska också åka till Malta i 3 veckor på språkresa under sommaren med Kelly. Ser fram emot det gryyymt mycket, förutom att jag kommer att vara utan min skrutt lääänge :\

Men imorgon smället det i alla fall! :D Har ni några roliga nyårsplaner?
Själv ska jag i alla fall först vara hos Urba med Anna, Jesper och nåra andra. Sen drar vi vidare till en tjej, där vi ska vara vid 12 slaget. Kommer nog bli super! :)
Tyvärr har jag inte orkat köpa någon nyårsklänning, så min svarta tubklänning får duga. Den lilla svarta är väl aldrig fel? Även fast det skulle vart roligare att ha något nytt..

Kommentarer
Postat av: Bea

Gott nytt år till dig :)

2008-12-31 @ 01:40:47
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: FEBB

ja jag håller helt med dg linn ;P gott nytt år!

2008-12-31 @ 14:23:20
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0